ارزشگذاری برند برای جدایی شرکا به معنای تعیین ارزش مالی یا تجاری یک برند در زمان تفکیک یا جدایی شرکای تجاری است. این فرآیند شامل ارزیابی تمام جوانب مالی، بازار، و قدرت برند است تا بتوان به یک ارزش منصفانه و دقیق برای برند دست یافت.
۱۰۰ برند برتر از لحاظ ارزش در سال ۲۰۲۴
نظریه مشورتی گروه یک وحدت رویه رشته راه و ساختمان و نقشه برداری کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان تهران در خصوص ارزیابی املاک
معاونت بررسیهای اقتصادی
ارزشگذاری برند براساس فرمول
ارزشگذاری برند بر مبنای درآمد
ارزشگذاری برند بر مبنای بازار
ارزشگذاری برند بر مبنای هزینهها